Czy można składać zamówienia e-mailowo i telefonicznie ?
Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem i nie obowiązują przy nich trwające promocje w sklepie ani żadne rabaty. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: 600-45-33-22 oraz na adres e-mail: biuro@happybirds.com.pl
Jak mogę anulować złożone zamówienie?
Zamówienie można anulować telefonicznie, bądź mailem, podając indywidualny numer zamówienia oraz imię i nazwisko.
Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne. Co robić ?
Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer naszej infolinii 600 45 33 22 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@happybirds.com.pl . Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
W jaki sposób mogę się skontaktować z biurem obsługi klienta ?
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii:600 45 33 22. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: biuro@happybirds.com.pl Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?
Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
Czy mogę zwrócić towar?
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów (...) " z dnia 2 marca 2000 r., (Dz.U. Nr 22, poz. 271) zamawiający ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich otrzymania. Zwrot towaru prosimy poprzedzić pisemnym zgłoszeniem. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta.
Na co muszę zwrócić uwagę odbierając przesyłkę?
W czasie odbioru przesyłki należy w obecności kuriera sprawdzić, czy przesyłka jest w stanie nienaruszonym a jej zawartość zgodna z zamówieniem. Kurier ma obowiązek poczekać umożliwiając spokojne sprawdzenie przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania lub braków w zawartości należy spisać protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w przypadku braków lub uszkodzenia dostarczonych produktów.
NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
TEL. 600 453 322
E-MAIL: BIURO@HAPPYBIRDS.COM.PL